Stuur ons een bericht

    Veelgestelde vragen

    Meest gestelde vragen & antwoorden

    Dit kun je eenvoudig checken naast het product naar keuze. Daar kun je precies zien hoeveel producten wij op dat moment nog op voorraad hebben. Als we het product niet meer op voorraad hebben dan staat dit ernaast.

    Let op: de status van de voorraad verschilt per product, per maat en per kleur.

    Op het laatste moment toch nog iets wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat we kunnen kijken of we je order nog kunnen wijzigen. Je kan een mail sturen naar info@pureverleiding.nl óf een berichtje sturen in de chat.

    Onze producten zijn alleen in de officiële webshop te vinden en dus niet in een showroom te bekijken.

    In Nederland zijn de kosten €6,95 en in het buitenland kunnen de verzendkosten hoger liggen, afhankelijk van het orderbedrag. De verzendkosten voor het buitenland zijn:

    België – € 7,95

    Jazeker, zodra je producten zijn ingepakt ontvang je van ons een mail met een track & trace code. Via deze link kan je precies bijhouden wanneer je pakketje bezorgd wordt.

    Ons streven is om op werkdagen de pakketten klaar te maken. PostNL levert van dinsdag tot en met zaterdag. Helaas wil het nog wel eens voorkomen dat het druk is bij het sorteercentrum waardoor je pakketje vertraging op kan lopen. Houd hier rekening mee tijdens het bestellen.

    Mocht het gebeuren dat de bezorger je mist dan zal de bezorger proberen het pakketje aan te bieden bij een van je buren. Als dit niet mogelijk is dan zal je pakketje bezorgd worden bij een afhaallocatie bij jou in de buurt en ontvang je hierover bericht.

    iDeal: Betaal snel en veilig met je bank.

    Creditcard: Alle Visa, Mastercard en American Express creditcard worden geaccepteerd.

    Bancontact: Net als iDeal betaal je veilig via je bank. Deze optie wordt vaak gebruikt in België. Als je gebruik maakt van deze optie wordt je bestelling pas verzonden als we de betaling hebben ontvangen

    Achteraf betalen met Billink: Betaal pas achteraf, na je het product in huis hebt.

    Je kan je pakketje retour sturen door contact met ons op te nemen via info@pureverleiding.nl. We sturen je dan een retourformulier toe welke je moet uitprinten en op het pakketje plakt.

    Je betaalt 6.95 euro om je pakketje naar ons retour te zenden.

    Ja, dat kan! We hanteren hierbij dezelfde procedure als voor retourneren. Je bestelling dient te worden teruggestuurd naar pureverleiding, waarna wij een nieuw artikel naar je opsturen. Dezelfde voorwaarden zijn van toepassing.

    Is je product om welke reden dan ook defect? Neem dan gerust contact met ons op via info@pureverleiding.nl

    Op alle producten die je bij pureverleiding koopt zit standaard de wettelijke garantie. Je mag dus in alle redelijkheid een goed product van ons verwachten. Sommige producten hebben een langere garantie dan anderen.  Binnen de wettelijke garantie kijken we altijd naar een passende oplossing mocht het product gebreken hebben. Als vervanging niet mogelijk is heb je uiteraard recht op restitutie van je aankoopbedrag. Â